Mooie ooglooks

eye

Mooie ooglooks, ik kan er uren naar kijken op bijvoorbeeld WeHeartIt. Dan droom ik dat ik zulke mooie looks zal kunnen maken. Nou, dan moet ik toch echt nog even door oefenen, haha. Het is af en toe zo fascinerend dat ik er bijna 10 minuten naar zit te staren. Dus vandaag weer een inspiratie artikel, sorry guys, can’t help it!

M

Dit is gewoon perfect.

Blue eyes

Mooie gouden look.

Eye

Deze look is zo gelijk bij beide ogen! Hoe kan iemand de wing en de wenkbrauwen en de oogschaduw gewoon helemaal gelijk maken bij beide ogen?! Ohw, dit is dus echt zo’n fascinerende look.

👀

Hoe precies is dit? Het is geen alledaagse look, maar hij is zeker weten prachtig!

Wow!

Mooie partylook ❤

Eye makeup

Wauw…

.

Mini tutorial van deze prachtige look!

Cute Miniature Eyelid Paintings By Tal Peleg | The Photomag

Dit is gewoon een kunstwerkje op je ogen. Hoe kun je dit zo ontzettend mooi maken?!

Makeup

Wauw! Nog een mooie party look!

Beautiful

This is just perfect ❤

Beautiful!!

Please, how can you do this? It’s just not normal…wauw…<3

Basic Bitches aren't invited | via Tumblr

Het mintgroene lijntje vind ik echt een mooi detail.

makeup | via Tumblr

Mooie look met Urban Decay Palette.

Eye Makeup | http://missdress.org/eye-makeup-3/

Een PRACHTIGE matte ooglook! Wauw! ( ik denk dat ik iets te vaak wauw gebruik ahum, haha)

Amazing eyes

Een super felle maar prachtige ooglook!

Makeup

Bij deze ooglook moet ik echt denken aan galaxy, jullie ook?

Dit waren de mooie ooglooks, wat sommige mensen wel niet kunnen maken! Echt fascinerend gewoon. Kunnen jullie daar ook zo lang naar kijken? Bedankt voor het lezen!

De foto’s komen van WeHeartIt

Laat een reactie achter!

