Cadeau Tips Kerst

Christmas

Sinterklaas is al weer een week het land uit, dus dat betekent….dat kerst er bijna aankomt! Ook bij kerst horen natuurlijk cadeautjes. Maar soms is het heel moeilijk om een leuk cadeautje te vinden voor je moeder, zus, vriendin, tante, oma etc. Daarom heb ik vandaag een aantal tips voor jullie. Let’s go!

KillerQueen

Ik liet hem al zien in mijn wishlist, maar wat een lekker luchtje is dit! Andere aanraders zijn Lady Gaga Fame, Beyoncé Heat Rush en Christina Aguilera Unforgettable. Deze 3 luchtjes vind ik ook heerlijk!

Voor 15 ml betaal je 17,50
Voor 30 ml betaal je 27,50
Voor 50 ml betaal je 37,50
Voor 100 ml betaal je 49,50
Let op! Deze prijzen gelden voor Katy Perry Killer Queen

SCENTCHIPS▼

Dit is zo’n leuk cadeautje! Het heet scentchips, je koopt een brandertje en daar kun je dan een soort waxy blaadjes in leggen. Je hebt een bak met super veel verschillende scentchips, verschillende kleuren en geuren. Daar kun je dan uit kiezen en in een doosje stoppen. Je hebt 3 verschillende doosjes, klein, middelmatig en groot. En daar betaal je dan een prijs voor. Ik geloof dat de duurste zo’n 6 euro is. En de geur die dan door kamer gaat is zo lekker! Meestal vind je dit wel bij woonwinkels, en anders kun je het googelen.

Lush

Een cadeautje van Lush is natuurlijk ook heerlijk! Een bruisbal of een pakket met goodies van kerst. Wie wil dat nu niet krijgen?!

I know, een bon is afgezaagd, maar een fashion cheque vind ik iets meer als een bon. Je kunt het bij heel veel winkels besteden, je kunt er gewoon lekker kleding van shoppen!

Schilderij

Niet zoveel geld? Koop een leuk fotolijstje bij de Action en doe er een leuke foto in van jullie samen (aan wie je het cadeautje geeft). Super leuk, persoonlijk en goedkoop! Dit heb ik in paint in elkaar geknutseld, maar ik wilde even een voorbeeld laten zien.

Can't wait 🎄

Dit waren de tips! Niet super veel, maar ik hoop wel dat jullie er wat aan hebben gehad. Alle foto’s komen van WeHeartIt behalve de lijst om het oog heen (de foto van het oog komt van WHI) die komt van deze website en de foto van de fashion cheque komt van deze website.

PS: Sorry, ik heb het al heel vaak gezegd, maar het spijt me echt als het korte artikelen zijn, ik wil graag lange artikelen maken, maar ik zit ook met school. Ik maak geen afgeraffelde artikelen (vind ik zelf), maar wel korte. Ik probeer er echt aan te werken, maar het wil niet altijd. I’m sorry!

2 gedachtes over “Cadeau Tips Kerst

  1. Tineke schreef:

    Hele leuke tips, vooral de lipscrub! Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen via bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog.
    Liefs

Laat een reactie achter!

