Leuke Cases

<3 <3

Ik hou van leuke cases! Zelf heb ik een iPhone 4 en daar heb je super veel leuke hoesjes voor, dus je raad het al. Ik heb een overload aan hoesjes. Natuurlijk heb je voor bijna elke telefoon wel een leuk en mooi hoesje. Vandaag dus een artikel ter inspiratie. Ik laat cases zien voor iPhone 4(s) en Samsung Galaxy S3 en 4. Heel veel hoesjes heb je wel bij webshops zoals miniinthebox.com, phonegeek.com. Ik link er een webshop bij waar je het hoesje kunt vinden.

iPhone 4(s) hoesjes.

cases

Deze vind ik echt super vet. De hoesjes zijn voor iPhone 4 en hebben een galaxy print. I love galaxy. Deze ben ik eerlijk gezegd nog niet zo vaak tegen gekomen en daarom heb ik er ook geen webshop bij gelinkt. Ik hoop niet dat jullie het erg vinden. Maar als je bij Google iPhone 4 case galaxy intypt, zie je al veel hoesjes. Maar ik kon dus geen goede webshop vinden.

Instagram Photos

Deze zijn jullie waarschijnlijk wel vaker tegengekomen, maar ik vind deze zo leuk! Wat ik een heel leuk detail vind, is dat het op de voorkant ook nog een klein stukje verder gaat.

Hier is het hoesje te vinden voor 9,19 euro. Let op: hier gaat het wel om andere kleuren.

Stitch

Dit hoesje blijf ik leuk vinden! Hij is zo schattig! Wel is het hoesje heel erg groot. Maar er zit wel een erg grote bumperrand op. Dus hij beschermt hem wel goed.

Hier is het hoesje te vinden voor 15,95 euro.

kiki kitten iPhone 4 / 4S case | Kawaii Case

Deze vind ik echt grappig. Een kat op de achterkant, maar hij loopt ook nog verder op de voorkant en dat vind ik wel een heel leuk detail.

Hier is het hoesje te vinden voor 7,95 euro.

Samsung Galaxy S3 en 4 hoesjes

Pauline ! | via Tumblr

Dit vind ik ook een leuk hoesje. Hij is net zoals bij het iPhone Stitch hoesje een best wel groot hoesje. Maar daardoor beschermt hij wel goed.

Hier kun je het hoesje vinden voor 4,59 euro. Let op: dit hoesje is voor Samsung Galaxy S3 en is in de kleuren zwart, bruin, paars, roze en lichtroze verkrijgbaar.

Case🐝

Deze vind ik zo schattig! Ahw, hij is echt cute. De vleugeltjes en de sprietjes vind ik dan ook weer een heel leuk detail.

Hier is het hoesje verkrijgbaar voor 7,81 euro. Let op: hij is voor Samsung Galaxy S3 en is in de kleuren roze en geel verkrijgbaar.

Cat kiss Fishsamsung note3 casesamsung S4 mini by Myluckygift

SCHATTIG. Verder gewoon geen woorden voor. Op deze foto is het voor iPhone 4(s), maar op de site die ik hieronder link is hij voor Samsung Galaxy S4. En daar is het ook een Flip Cover.

Hier is de flip cover te vinden voor 10,11 euro. Let op: hij is voor Samsung Galaxy S4

#SWAG

Op dit hoesje ben ik helemaal verliefd! Ik heb hem zelf ook en hij is ook heel fijn in gebruik.

Hier is het hoesje te vinden voor 3,67 euro. Let op: dit hoesje is voor Samsung Galaxy S4 en hij is in de kleuren zwart, wit, roze, lichtblauw, donkerblauw, lichtroze, rood, groen en oranje verkrijgbaar.

Dit was mijn artikel. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Hebben jullie nog vragen? Laat het dan achter bij de comments.

Alle foto’s komen van WeHeartIt, as usual.

2 gedachtes over “Leuke Cases

Laat een reactie achter!

