Sleek Rose Gold

Sleek Rose Gold

Ja ja, je ziet het. De beroemde dupe van de blush Nars Orgasm! Vandaag ga ik hem voor jullie reviewen. Is hij echt zo mooi en goed wat iedereen beweert?

Sleek Rose Gold dicht

Sleek Rose Gold Open Close Up 2

Dit is hem! Ik vind hem echt super mooi! Het is een hele warme blush. Een mooie roze kleur met ontzettend veel gouden shimmers. Wauw! Toen ik hem voor het eerst opende was ik helemaal onder de indruk, haha.

Swatch Sleek Rose Gold 3

Wauw! Wat een goed pigment! Hier zie je mooi de gouden gloed die er in zit. Op mijn gezicht is het eigenlijk een blush en highlighter in 1. Oh, ik ben echt verliefd op deze blush.

Sleek Rose Gold dicht

Ja, ik ben het met iedereen eens die verliefd is op deze blush. Ik snap het helemaal! Dit is zo’n blush waar je maar naar blijft staren omdat hij zo ontzettend mooi is. Ik had ook een foto van deze blush toen ik hem op had, maar die ben ik helaas kwijt geraakt. Ik hoop niet dat jullie het erg vinden als ik soms zulke korte artikelen heb. Ik probeer ze langer te maken, maar dat lukt niet altijd.

Deze blush is online te bestellen bij Enchantra.com en Alicejo.com voor 5,50

Laat een reactie achter!

