Hello December

Born to die. † | via Facebook

En…we zitten al in december! December, de maand van het lekkere eten, de feestdagen en ook van leeglopende bankrekeningen. Ach ja, je krijgt er als het goed is ook weer wat voor terug, haha. Dit jaar is echt voorbij gevlogen, voor mijn gevoel. Het ging allemaal zo snel. Natuurlijk leven we nog 1 maand in 2013, maar toch wilde ik even een artikeltje maken over december, omdat ik het toch wel een speciale maand vind. Dus kijk mee!

who is exited ???

December vind ik speciaal, omdat…er zo’n ontzettend leuke sfeer hangt. Het is gezellig, knus, warm en het heeft gewoon iets vind ik. Je hebt veel leuke feestdagen. Sinterklaas, Kerst, Oud en Nieuw. En dat maakt december toch wel specialer dan de andere maanden. Ik hou gewoon van december!

Bij december denk ik aan…eten en gezelligheid! Want bij Sinterklaas heb je pepernoten *kwijl*, bij Kerst heb je de kerstkransjes *hungry*, en bij Oud en Nieuw heb je de oliebollen *GIVE ME!*. Dus ja dat is lekker.

In december verlang ik het meest naar…SNEEUW! Ik hou zo veel van sneeuw! En dan heb je lekker in de sneeuw gelopen, dan ga je naar binnen…en dan…Chocolade melk! Ohw, give me. Ik hou van chocolade melk. Dan kan je daar lekker je handen aan opwarmen. Zijn ze dan warm? Dan kruip ik lekker achter mijn laptop om een artikel te maken. Dikke vette lovefeelings ❤ Hahaha

Zima

In december draag ik het meest…Sweaters! Oke, sorry guys. Het wordt saai, i know. Ik heb het al zo vaak gezegd. Maar ik hou gewoon van sweaters!Ik zal beloven dat ik de maand december het niet meer over sweaters zal hebben.

Mijn favoriete eten in december is…Ik had het net al even over eten, maar het allerlekkerste om te eten in december? Ik denk…kerstkransjes en meringue. Dat is zo lekker! Van die meringue schuimpjes, kennen jullie die? Daar moet ik eigenlijk niet aan beginnen, want dan is de zak zo leeg, haha. En dan die chocolade kerstkransen met rode, groene en witte spikkels. Die zijn ook zo lekker! Maar pepernoten zijn ook heel lekker!

Mijn favoriete feestdag in december is…Ehm, moeilijk. Ik denk Kerst. Sinterklaas vind ik heel leuk, maar dat was vroeger vooral leuk, omdat je toen nog geloofde in Sinterklaas. En bij kerst hangt zo’n gezellige sfeer! Je kan je mooi aankleden en opmaken. En het eten, ja alweer eten, is dan ook zo lekker. Dus ja, ik ga voor kerst.

Untitled

Mijn musthave in december…leuke, warme kleding! Ik heb liever te warme kleding aan in de winter dan te koude kleding. Bij mij in de kast vind je dan ook veel warme kleding. In de winter draag ik vaak laagjes. Dus bijvoorbeeld, een hemdje met een shirt met lange mouwen en dan met een jasje of vest. Of een ehmm, trui! (Ha, jullie dachten zeker dat ik sweater zou zeggen, hè?) 😉

In december vind ik het leukst om…samen te zijn met familie en vrienden. Want ja, het is en blijft een maand vol feestdagen. Sowieso vind ik het fijn om familie en vrienden om me heen te hebben, maar in december is het toch altijd extra fijn. Want ja, niemand wil toch alleen zijn in december?

Ik vind december…super leuk en gezellig! Het is echt een leuke maand vind ik. Januari daarin tegen vind ik echt stom. Dan hoor je altijd die mensen zeuren met hun goede voornemens en na 2 dagen zijn ze die toch alweer vergeten, haha.

Food

Dit was het artikel. Het leek een beetje op een tag, maar dat is het niet haha. Ik praatte ook best wel veel over kerst, maar ik wil even zeggen dat woensdag er een artikel over Sinterklaas online komt. Maar dan heb ik het in het ene artikel over Kerst en dan opeens weer over Sinterklaas, dus ik hoop niet dat jullie dat erg of verwarrend vinden

Alle foto’s komen van WeHeartIt

Laat een reactie achter!

