Whats Up?! #1

Whats.up

Hey, vandaag iets nieuws op mijn blog, namelijk Whats Up? Dit wil ik 1 keer per maand doen en dan vertel ik hoe ik me op dit moment voel, wat ik drink, wat ik draag. Als jullie het leuk vinden blijf ik het doen, vinden jullie het helemaal niks dan stop ik gewoon. Laten we beginnen!

Wearing…Comfortabele kleding, gewoon omdat het kan, haha. Dus jogging broek en een sweater (yeah, i know)

Drinking…Nothing, omdat ik geen dorst heb hahaha. Maar ik denk dat het thee zou zijn geweest.

Listening…Op het moment vind ik eigenlijk heel veel liedjes leuk die nu helemaal populair zijn. Dus Roar van Katy Perry, Royals van Lorde, Burn van Ellie Goulding, Talk dirty to me van Jason Derulo en ga nog maar even door.

Reading…Niks, want ik lees eigenlijk nooit. Ik heb er geen tijd voor, school, mijn blog en dan heb ik geen zin om in mijn vrije tijd een boek te gaan lezen. Sommige mensen vinden dat fijn, en dan komen ze tot rust. Maar ik ga dan liever een artikel op een blog lezen, haha.

Watching…Gtst kijk ik sinds 2 jaar denk ik en ik vind het eigenlijk best wel leuk, haha. Ook kijk ik vaak MTV, zoals Catfish, Snookie & Jwoww en dan soort programma’s.

Wanting…Dinsdag is mijn wishlist online gekomen, dus ja. Dat. Wil. Ik.

Loving…De herfst! Veel mensen haten het, maar ik niet! Regen vind ik iets minder als ik er doorheen moet fietsen ( komt jullie dit ook bekend voor *kuch*Inspiration Autumn en Autumn Tag *kuch*). Maar ik hou dus eigenlijk best van de herfst.

Tumblr

Feeling…Goed! Ik vind bloggen leuk, het gaat goed op school, heb leuke vriendinnen. Dus nergens om me zorgen over te maken!

Dit was het, vinden jullie dit voor 1 keer leuk? Of moet ik dit 1 keer in de maand doen? Laat het maar achter bij de comments!

Laat een reactie achter!

