Beauty Wishlist December/Januari

you better work bitch | via Tumblr

Vandaag heb ik een wishlist voor jullie voor de maanden december en januari. Er zijn altijd dingen die je heel graag wilt hebben en die ga ik nu met jullie delen!

:)

Ik denk dat ik deze binnenkort wel in mijn stash heb liggen, haha. De baby lips van Maybelline! Gelukkig zijn ze nu ook in Nederland te koop, maar helaas heb ik ze bij onze Kruidvat nog niet gezien. Maar de prijs valt reuze mee en in grotere steden denk ik dat ze ze wel hebben.

Untitled

Dit eitje die je lippen zacht kan maken wil ik al zo lang! Maar steeds bestel ik ze dan weer niet. Misschien moet ik ze deze winter toch maar bestellen.

Fragrance

Het luchtje van Katy Perry ruikt echt super lekker! De flacon vind ik ook heel erg mooi en hij is niet al te duur. Het lijkt me wel onhandig dat hij niet kan staan, maar ik denk dat je hem ook wel ergens tegen aan kunt laten leunen. Misschien een leuk cadeautje om voor kerst te vragen? Haha….

Untitled | via Tumblr

GIVE ME! Ik wil al zo lang iets van Mac, maar de prijs houdt me echt tegen. Dit is bijvoorbeeld de Mineralize Skinfinish Soft and Gentle en hij is zooo mooi! Sowieso wil ik een product van Mac, maakt niet uit wat het is, haha. Maar deze is toch wel erg mooi…*zucht*.

OPI

OPI nagellak is ook zo’n ding. Ik wil het super graag kopen, maar de prijs houdt me dan toch weer tegen. De kwaliteit is wel erg goed, maar ja. Ik weet niet hoor. Misschien moet ik maar een klein setje kopen met 4 of 5 mini nagellakjes erin. Heeft iemand daar ervaring mee? Let me know!

Dan was dit mijn wishlist! Niet super veel, maar wel aardig dure dingen. Ik denk dat ik de komende maanden maar even ga sparen, haha. De foto’s komen trouwens van WeHeartIt! Ik hoop dat jullie het leuk vonden! En ik hoop niet dat jullie het erg vonden dat dit niet zo’n lang artikel was.

Wat staat op jullie wishlist?

Een gedachte over “Beauty Wishlist December/Januari

Laat een reactie achter!

