Gosh Mono Oogschaduws

Gosh oogschaduws

Vandaag heb ik weer een review voor jullie! Namelijk over deze Gosh oogschaduws. Laatst was ik (zoals altijd) in de Kruidvat. En daar was een 1+1 gratis actie van Gosh! Dus….je raadt het al! Haha, op naar de swatches en de foto’s.

Gosh oogschaduw copper

Gosh oogschaduw copper open

First, deze mooie koper oogschaduw. Dit is 009 Copper. En ik hou van dit soort kleuren! Het is dus een koper kleur, met een soort goud, bruine shimmers.

Gosh oogschaduw brown open

Oeps, ik ben een foto vergeten te maken van deze oogschaduw met het doosje dicht, sorry! Maar deze kleur is ook zo mooi. Echt kleuren voor mij, haha. Dit is in de kleur 003 Brown. Een hele mooie bruine kleur. Met mooie gouden shimmers. Op naar de swatch!

Swatch Gosh oogschaduw's

Sorry, voor deze enorm onscherpe foto. Maar hier kun je we de mooie shimmers in beide oogschaduws zien. Heel mooi goud! De pigmentatie is goed, niet dat je er zo’n ‘wow’ gevoel van krijgt, maar wel gewoon goed.

Gosh oogschaduws 4

De oogschaduws vind ik goed! De swatches waren niet geweldig, maar als ik er een look mee maak, dan zie je ze heel goed. Dus dat is fijn. Helaas heb ik geen foto van een look. Sorry! Maar ik raad jullie deze oogschaduws zeker aan. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Deze oogschaduws zijn te koop bij de Kruidvat voor 8,49. (Sommigen hebben ze ook voor 7,49, maar bij mijn Kruidvat waren ze 8,49.)

5 gedachtes over “Gosh Mono Oogschaduws

Laat een reactie achter!

