Hema Lipstick

Hema lipstick 17 coral links

Hoi! Vandaag heb ik een review over een lipstick van Hema. Hema make-up is niet altijd even goed, maar ze hebben best fijne dingen. Laten we gaan kijken naar deze lipstick!

Lipstick uitgedraaid 17 coral

Bovenkant 17 coral

De lipstick heeft geen bijzondere verpakking, het handige is wel dat er aan de bovenkant een soort venstertje waaraan je kunt zien welke kleur het is en dat vind ik wel heel erg handig voor in je stash.

17 coral

Het is in de kleur 17-coral. Dat verklapt wel een beetje hoe de kleur eruit ziet. Maar de kleur kan altijd anders uitpakken. Op naar de swatch!

Swatch 17 coral

Wauw! Veel pigment. Hij is wel best wel romig, maar blijft hij dan ook lang zitten? Een broodje overleeft hij wel, maar avondeten niet helemaal. Hij trekt erg in de lijntjes, maar ongeveer 5 uur houdt hij toch zeker wel vol.

Hema lipstick 17 coral rechts

Ben ik tevreden over deze lipstick? Ja, zeker weten. Ik weet niet hoe het zit met de pigmentatie van de andere kleuren, maar over deze ben ik zeer tevreden!

Deze lipstick kost 2,50 bij de Hema

Laat een reactie achter!

