Tag; The Autumn Tag

Hoi!

Höst in Swedish 🍁

Vandaag heb ik een tag voor jullie; namelijk The Autumn Tag! Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

1.Wat vind je van de herfst?

Ik vind de herfst eigenlijk best wel leuk. Veel mensen vinden het erg dat het snel donker wordt, maar ik vind het juist leuk! Of nou ja, leuk, het heeft iets gezelligs. De regen vind ik ook niet erg, wel als ik er doorheen moet fietsen, haha.

2.Voordelen en nadelen van de herfst?

Voordelen vind ik dat je weer lekkere warme truien kunt dragen, en dat je de hele dag in je bed kunt liggen. Nadelen vind ik toch wel de regen, het is wel lekker als je warm binnen zit, maar als je erdoorheen moet fietsen is het toch wat minder.

3.Welk kleding stuk past voor jou het beste bij de herfst?

SWEATERS! I love them. Ze zijn lekker groot en warm. Ik heb er eigenlijk ook best veel en draag ze de hele winter door.

4.Appeltaart of muffins?

Muffins! Appeltaart vind ik eigenlijk helemaal niet zo lekker. Muffins bak ik zelf ook wel veel en er zijn veel variaties op te bedenken.

5.Beauty musthave voor de herfst?

Lippenbalsem! Ik heb hele droge lippen in de herfst en lippenbalsem is dan wel echt iets wat ik altijd bij me moet hebben.

6.Favoriete herfst schoenen?

Ehm, ik denk enkellaarsjes. Het liefst loop ik het hele jaar door op All Stars, maar dat is ook een beetje koud. En dan is dit wel een goede oplossing vind ik.

Yeah ^^

7. Vier je Halloween?

Nee, het lijkt me wel leuk om is te doen, maar bij mij in de buurt doet niemand er wat aan. En er word ook geen feest georganiseerd.

8. Vier je Sint Maarten?

Toen ik klein was wel, maar nu vind ik mezelf er wel te oud voor. Haha, maar ik heb er wel hele leuke herinneringen aan overgehouden.

9.Wat doe je het liefste in de herfst?

Binnen zitten op mijn kamer op mijn bed achter mijn laptop. En een sweater aan natuurlijk! Dat vind ik wel de fijnste plek om te zijn in de herfst.

10.Wat ga je doen deze herfst?

School, sinterklaas vieren en niet zoveel doen eigenlijk. Ik heb niet zo’n boeiend leven, haha!

Dit was de tag. Ik ben veel verschillende vragen tegen gekomen, dus volgens mij zijn er veel variaties op, haha. Wil je hem overnemen, dan mag dat gerust!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Laat een reactie achter!

